yc

her writings...cryptanalyze her.

Monday, May 11, 2009

不结


看着婚礼落泪的人,
心是痛的。

手是冷的,
头是晕的。
胃口是差的,
眼睛是蒙的。

好累,好累。
评断不清的关系,
不听话的心。
我被爱情搞得乱七八糟,
矢去微笑。

时间过的很快,
我已经不再拥有你了。
你把我放了,
也同时把我杀了。
习惯想你的我,
突然不知道该怎么办。
生活又重新开始,
温暖的阳光变的刺眼。
咖啡淡的无味,
从今的每一天要怎么开始。

我问自己很多问题,
一个都会答不了。


"How deep is an ocean
How far is that distant star
How strong's my devotion
What's more real than love in life
I don't need all the treasures
I want to burry all my pride
It's a precious gift it's freedom
Transmission into your heart"

i'm lost there...

"transmission into your heart"




yc

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home